Monday, October 11, 2010

コーヒー



コーヒーがすきます。わたしはまいにちコーヒーをのみます。Yes, it's a horrible addiction that has been draining my bank account, but I love the taste of it. Recently, I've been on a mission to find the best coffee in New York City. わたしはまいしゅまつあたらしコーヒー店へいきます。 So far, I've enjoyed Abraço in East Village and Café Pedlar in Brooklyn. スターバックスがすきじゃありません...

4 comments:

  1. Does that count as coffee??
    I thought those were cappuccinos...O.o

    さかなはみにくいじゃありません!
    わたしといっしょにコーヒーをよみましよ!
    コーヒーはいいです!
    そのごにほんごをべんきょうしましょか?
    :)

    ReplyDelete
  2. アレクスさんこんばんは =)

    Hehe. I found you! わたしはケーリ(Kelley)です。 わたしもコーヒーがすきます =D わたしは barista をつとめる during high school ^^". I'm totally with you on Charbucks *cough* I mean, err... Starbucks XD.

    ReplyDelete
  3. ケーリさん、こんいちは。わたしのコーヒのブログはここです:roastpost.net. わたしは毎週あたらしコーヒー店でコーヒーを飲みます。

    ReplyDelete
  4. I love that heart! ^__^かわいですね〜

    ReplyDelete