Tuesday, February 1, 2011

私のすてきな物

私はクラシックギターひきます。わたし今バッハのソナタ第3番ひきます。とてもむずかしです。アレグロははやいですから。ここビデオはパブロ・ビアンコです。この人はわかいミュージシャンです。クラシックギターのコンペティションに一番です。



バッハの音楽はポリフォニーがありますから、バッハの音楽はおもしろいです。バッハのフーグはきれいで、 すてきです。

私は新しいアートがすきです。時々ニューヨークのMoMA美術館(びじゅつかん)へ行きます。 MoMA美術館の中で、ジャクソン・ポロックは一番有名で、おもしろいです。今MoMAはAbstract Expressionist New York の美術展(びじゅつてん- exhibition)があります。絵(え)が多いです。



I find that Abstract Expressionist is a huge break-off from conventional art, and an era where the philosophies behind the creation of art become more important than the visual depictions themselves. Some art critics consider that Abstract Expressionism returns back to the original intentions of paintings: 3D depictions is for sculpture, but Abstract Expressionism recognizes the two dimensional limits of the canvas.

1 comment:

  1. あなたのブログのデザインはすてきです。わたしもバッハのおんがくがすきです。

    ReplyDelete